28/9-10 Kusinerna

Imorse var det Salig röra, idag hade Millie sovit i en halvtimme innan.
Så hon var lite gladare :)
Då blev det mycket trevligare!
Jonna och Charlotte o deras gullungar var också där.

Men vi skippade lunchen alla tre idag.
Jag gav Millie lunch hemma, pratade lite med Oskar.
Sen åkte Millie och jag till min syster i Ödeshög.
Hon somnade på vägen dit och sov sen läänge i vagnen där.

Kajsa hade gjort jättegod lunch!
Kycklinggryta med dragon, var verkligen gott.
Sen har dagen bestått av att lägga pussel, vara ute i sandlådan,
gunga lite, leka massa och prata massa :)
Även myst lite i soffan ikväll och även kollat igenom deras urvuxna kläder.
Är hur bra som helst att få låna lite!
Det tackar vi för :)

Kom inte hem förrns strax efter 21.
Millie somnade på vägen hem och har sovit som en stock sen dess.
Jag tänkte alldeles strax lägga mig.
Känner att det vore skönt.
Imorgon tror jag inte vi har nåt planerat.
Jag är så jädra glömsk.
Hoppas inte jag lovat nåt ;)

Lite bilder från idag
Dom tre små kusinerna :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0