29/9-10 Köpt en jacka

Vi fick låna med en lära-gå-vagn hem igår från min syster.
Har försökt få Millie att gå med sån förut,
men hon har inte velat/kunnat.
Så imorse tyckte jag vi skulle prova igen.
Hon gick iväg i världens fart haha :)
Så gullig!!

Ganska stappligt, men ändå.
Hon blev lite arg bara när hon gick in i nåt hehe.
Filmade när hon gick, men vet inte hur man lägger in det här.

I eftermiddag när Oskar hade åkt till jobbet så åkte
jag och Millie in till Mjölby.
Skulle lämna en grej till pappa och så hade jag fått ett sms från
Lindex om 25% rabatt på en vara.
Jag har länge kollat in en jacka där men inte tagit mig råd.
Fanns i khakigrön eller svart,
hade helt tänkt mig en svart då jag är lite mesig
och tycker det är praktiskt.
Den svarta har varit slut, men nu hade dom fått hem fler.
Men..så köpte jag visst ändå den gröna haha.
Fastnade för den idag.
Ska prova lite här hemma o se vad jag känner :)
Har ju ett par Converse i nästan samma färg,
blev fint ihop tyckte jag.

Här är en bild på den gröna, den svarta var slut på hemsidan.
Vad tycker ni om den?? Passar den mig tror ni :)



Handlade lite mat och gick sen hem till mina föräldrar.
Gav Millie mat så hon skulle somna för natten i bilen på väg hem.
Men när vi kom in hemma så vaknade hon.
Väldigt leksugen. Så hon fick greja en stund, vid kvart över 9 sov hon iallafall sen :)
Och nu ska jag sova!
Imorrn ska vi till Salig röra.


Kommentarer
Postat av: Lisandra- mamma till Milo

den jackan va kanon snygg o jag tror den kommer passa dej perfekt:)

2010-09-30 @ 10:29:28
URL: http://lizzzandra.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jättefin! Vad Kosta den?:)

2010-09-30 @ 15:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0