3/9-10 Hus!!

Tänk om man hade en sisådär två miljoner kronor och var på jakt efter ett hus. Finns ju tre sååå fina hus till salu i Mjölby just nu. (givetvis gillar jag inte allt invändigt, finns ju alltid grejer man vill ändra för att få det till sitt eget) 

Dom tre som jag älskar ligger ute på hemnet.se och är: Vasavägen 28, Lundåsgränd 6 och Bondegatan 16.
Oj oj så fina hus. Ja ibland får man drömma...

Trivs ändå väldigt bra i vårat hus nu, tycker egentligen att läget är bra. Stör mig inte att behöva ta bilen till allt då det ändå går så fort in till Mjölby. Men ibland vore det så skönt att bara kunna gå och handla, gå och hälsa på nån osv. Vet att folk sa åt mig detta när vi flyttade hit, men då kände jag inte så. Och som sagt, jag trivs ändå väldigt bra lite mer ute på landet med. Är väldigt kluven på den frågan.

Tycker alla jäkla beslut är så jobbiga. Vi har fått det jättefint här och trivs bra just nu, men jag tror inte vi kommer bo här hela livet.
Känner med att alla beslut som vi tog, togs när jag var gravid eller precis när Millie var nyfödd. Och det
är-lika-med, jag var inte så himla klar i huvet och det är mycket jag nu önskar att vi hade gjort annorlunda.
Men nu är allt så nytt så man varken har råd eller samvete till att ändra nåt.

Har ändrat min smak på inredning och annat oerhört mycket det senaste halvåret med. Är så mycket jag inte alls gillar hemma längre och jag blir så trött på mig själv när jag redan tröttnat på vissa saker.

Sicket klagoinlägg haha. Tror vi kommer få det finfint här tids nog! Lite ny färg och så en altan o ett staket. Och så det o de och de. Haha nej vars, men lite kvar finns det allt.


Nog om det just nu.

Dagen har varit bra, blev en promenad med Madde o Leia. Så kul att se henne gå helt själv nu!
Även varit hos mamma en del av dagen, sen kollat på Oskar som tapetserat i Ante o Malins lägenhet och sen ikväll kom Dessa hit och jag hjälpte henne att få i lite färg i håret. Blev fint! :)

Nu väntar sängen tror jag minsann!

Millie satt i gungan i lekparken idag, ser jättelessen ut här. Men hon tyckte faktiskt det var kul haha.


Kommentarer
Postat av: Johanna

ja men visst är de fiint det på Lundåsgränd! De andra är inte riktigt i min smak :P

2010-09-04 @ 20:49:37
URL: http://jjoohhaannaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0