3/9-10 Min fina

Millie är en snorig tjej och hostig. Men hon är ganska glad ändå! Sov hela natten i sin säng (tyckte nästan det kändes lite tomt i våran) och vaknade vid 7 ungefär. Åt frukost vid 9 och ja, en helt vanlig morgon.
Nu har hon somnat igen, som vanligt det med ;)

Alltså, jag kan sakna Millie så himla mycket på kvällen! När jag ligger o ska somna så vill jag bara ha henne bredvid mig så jag kan sniffa henne i håret, pussa henne på pannan, krama henne o bara kolla på henne. Har varit så hela den här veckan, nästan så jag vill att hon ska vakna när vi lägger oss så jag får han henne bredvid :P  Min lilla mysis!

Däremot tycker jag inte det är lika kul när hon vaknar på morgonen hehe. Fattar inte hur fruktansvärt morgontrött jag är. Man borde ju ha vant sig efter 10 månader med vakna nätter eller tidiga mornar. Tur att hon är så snäll att hon går med på att ligga o vakna till med mig i typ 1 timme varje morgon.

Hon har börjat kramas så mycket med, görmysigt. O om man kollar på henne o ler så kan hon typ börja skratta haha :)
Ja, hon är bra hon våran lilla Millis.

Idag känner jag för en lugn dag, kanske en promenad i det finfina vädret?
Just det! Ska hjälpa Dessa att färga hennes hår ikväll med :)


Hehe hon fick prova Milos hoppgunga igår. Hon var lite för trött och jag var rädd att hon skulle ta sönder hans gunga, så det blev ingen längre stund. Tror att hon skulle gilla det annars faktiskt. Vi fick ju en hoppgunga när hon var nyfödd av våran förra granne. Men Oskar har inte trott att våra dörrfoder håller för den :P


Kommentarer
Postat av: Lisandra

förstår precis vad du menar, ja kan oxå ligga på kvällarna ibland o sakna Milo hur mkt som helst, för som du säger de e ju så mysigt, fast ändå är det ju guld värt att dom sover i sina sängar i längden:)

Millie får gärna komma hit o hoppa i hoppgungan:)

2010-09-03 @ 11:32:50
URL: http://lizzzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0