5/9-10 Trasiga möbler

Blev en trevlig kväll igår!! Kul att träffa dom verkligen. Blev en lite väl blöt kväll för Oskars del bara, även fast vi åkte hem vid 23 så hade han hunnit få i sig bra mycket hehe. Blir så ibland.
Men det blev grillat kött, potatisgratäng, vitlöksbröd, sallad och goda såser. Synd bara att man blir trött vid 22, man känner sig lite tråkig när man vill hem o sova redan då :)

Idag har vi + Ante o Malin varit i Linköping större delen av dagen.
Tror ni vi blev trötta o arga igår eller!?! Som sagt så hade vi ju ÄNTLIGEN fått våra möbler från Jysk, så skulle Oskar montera dom igår eftermiddag. Båda två var trasiga!! Usch vad träligt, för det första väntat så länge och sen tagit sig in till Motala o så är båda hela kantstötta o spruckna :(

Iallafall..löste sig bra och han på Jysk var jättetrevlig. Eftersom vi ändå skulle till Linköping idag så fick vi lämna tillbaka båda där, vi valde att inte ta nya utan pengarna istället. Så köpte vi en Hemnes garderob från Ikea istället, hela 5 kronor billigare och HEL ;)
Hade tänkt ta kort på den på sin plats i Millies rum, men hann aldrig innan Millie somnade så det får bli imorrn.

Vi köpte även en vit hylla med ljusrosa lådor till, så nu är det fullt i hennes rum :)
Ante o Malin köpte nya sängar och en byrå, så det var ett riktigt fullt släp vi hade med oss hem. Trevlig dag iallafall :)


Fick den rätta bågen till min vagn (fick ju låna en blå sist då den svarta inte fanns hemma). Skulle köpa en dyna med till vagnen för att göra den lite mysigare o fin. Hon sa att Brios dyna passade kanon till min vagn. Men då var dom ju givetvis slut, skulle komma in senare i höst.
    Appropå dyna till vagn, jag hittade en blogg förut. En tjej som syr egna kanonfina dynor och annat. Man får välja tyg själv + att den är vändbar. Så om man är som mig o har beslutsångest så får man ju välja två ;)
Här är hennes blogg: http://prinsessfrugan.blogg.se/


Blev lite avis på Johannas armband med Molles namn o födelsedatum, som hon hade beställt hem. Så jag beställde faktiskt ett likadant, fast med Millies namn o födelsedatum då hehe. Beställde det från http://smyckestokig.blogg.se/
Väldigt bra pris, snabb leverans, trevlig via mail och dessutom jättefint.

Här är bild på mitt


Kommentarer
Postat av: Malin

Så fina =) Jag har tänkt köpa ett halsband och gravera in namnet i, men dom här armbanden var ju jättefina o bra pris =) gör nog en beställning jag också i dagarna :)

2010-09-05 @ 22:32:48
URL: http://malinmildh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0