9/9- 10 Rörigt

Millie somnade på vägen hem i bilen, det ni!
O jag trött o sugen som jag var köpte faktiskt en Lilla menyn på Mc Donalds.
Cheeseburgare och cheesedip, så nyttigt så haha.
Passade på att äta i bilen medan jag visste att hon sov.
Kändes lite halvtragiskt att sitta själv o käka på donkens parkering hehe.
Gott var det iallafall.

Meeen..hon vaknade ju givetvis när vi kom hem.
Fick sitta och vagga henne genom hela Idol, sen sov hon djupt igen.
Måste snart lära henne att somna själv.
Iofs är det rätt mysigt när jag ändå kollar på tv.
Hon blir ju så svettig bara när hon ligger i famnen snuttan.

Är ju så himla mycket knäppa männsikor med i Idol haha.
Men det är nåt speciellt med att se på uttagningarna.

Babysimmet gick okej, Millie var ganska gnällig tyckte jag nog.
Om vi frågar pappa Oskar skulle han nog säga att det var för att han inte var med ;)
Vem vet, kanske det.
Kanske är därför hon haft svårt att somna hela veckan med,
att allt liksom inte är sig riktigt likt.
Man vet aldrig vad som snurrar i deras små huvuden :)

Glömde nämna ett djur vi såg igår!
MYGGA
Shit det kliar överallt haha.

Nää, inget mer alls på tv idag ju.
Så det får nog bli sängen snart.
Vilket himla rörigt inlägg det blev, jaja godnatt :)


Millie precis när vi ska åka hem från babysimmet.
Hann aldrig flytta fram bilbarnstolen idag,
så tog våran andra bilbarnstol som är 1000 gånger smidigare att sätta i.
Vet ni att hon sa inte ett knyst varken dit eller hem.
Fram får det bli!


Kommentarer
Postat av: Lisandra

få satan va de kliar ja har bett överallt o stora är det oxå haha. trodde myggbett hörde till sommaren!?

2010-09-10 @ 08:35:22
URL: http://lizzzandra.blogspot.com
Postat av: Lisandra

Ja de känns roligare, se vad det blir nästa gång, hoppas på dyk:)

2010-09-10 @ 10:20:37
URL: http://lizzzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0