1/4-11 Colour

Fick hem rabattkuponger från Ellos idag.
Brukar vanligtvis slänga det direkt då jag aldrig gillat Ellos.

Men nu såg jag att rabatten även gällde på adidas, puma, converse osv.
Tjohoo tänkte jag!
Jag som tänkt köpa adidasskor till Millie och Converse till mig, PERFA!

Meeen..som vanligt när jag ska beställa från Ellos så är det nåt som går emot mig.
Som nu, Conversen postas inte förrns den 10 juni..kul.
Känns ju lite som att det är i vår jag vill ha dom.

Får se hur jag gör.
Klurar just nu på vilken storlek jag ska ta i Millies skor.
Och vilken färg jag isåfall ska ta på Conversen.
Jag tycker båda är jättefina!
Har länge velat ha vita men så tänker jag att dom kanske blir skitiga direkt.

Vad tycker ni?

Marinblå


Eller vita


Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag gillar dom vita, men dom blir oftast så skitiga. Så ja röstar på dom marinblå. :)

2011-04-01 @ 18:29:18
URL: http://thejossan.blogg.se/
Postat av: Lisandra- Milos mamma

båda va skitsnygga, svårt val!



hm, ja skulle ta båda;)

2011-04-03 @ 17:35:32
URL: http://lizzzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0