27/4-11 Sjuka dagar

Usch vad det är segt o träligt att vara sjuk.
Jag är ju en sån som gärna vill orka, hinna och göra mycket.
Men jag orkar verkligen inte just nu.
Igår sov jag till och från hela dagen, idag har jag orkat lite mer men inte mycket.
Seg förkylning som har slemmat igen hela näsan och halsen på mig.
Hjälper inte hur ofta jag en hostar, harklar eller snyter mig.
Lika tjockt ändå, blir jobbigt att andas kan jag säga!
Dessutom konstant jättehuvudvärk som inte tabeletter hjälper emot.

Tur att jag var ledig två dagar från jobbet nu iallafall så jag hann ta det lite lugnt.
Imorgon har jag tänkt ta mig till jobbet för att jobba 13-19.20.
Om jag inte mår sämre igen förstås.

Nähä, nu har jag klagat tillräckligt ;)


Vi har haft en mysig påsk iallafall!
Vädret var ju helt underbart.
Tyvärr var jag ju sjuk även då och orkade varken vara i solen så mycket,
eller så speciellt social.
Men på påskaftonskvällen så var mina föräldrar och systrar med sambos/familj här
och vi satt ute på våran altan (ja den är nästan helt klar!!!) på kvällen och njöt.
Söndagen sov vi över i Malexander hos Oskars familj, god mat och trevligt!

Jaa..vi har gjort mycket mer förstås sen sist jag skrev men jag orkar inte skriva allt :)

Nu ska jag vila några minuter till när min snuttfia sover.
Hon blev förövrigt en 1,5 åring för en vecka sen.
Visst att hon får mer och mer humör för varje dag som går men ååh vilken mysig ålder ändå!
Älskade lilla unge!! :)


Kommentarer
Postat av: Camilla (Lucas,Wille o Mollys mamma)

Vet hur det är...Vi har massvis att göra hemma som blir stående när man blir sjuk..Extra surt att vara sjuk när det är fint väder dessutom.(Tur att regnet kom ;)

Vi får krya på oss!! :)

2011-04-27 @ 15:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0