5/4-11 Nattuggla

Inte skrivit på några dagar för min egentid har varit som lite bortblåst.
Lillsnuttan vägrar ju somna på kvällen!
Igår tillexempel, så somnade hon 23.30 ungefär.
Inte så kul. Hoppas att allt snart är som vanligt igen.

Igårkväll så såg jag att en bit av hennes ena framtand vad borta! :(
Så idag ringde jag dagis och frågade om hon hade trillat igår.
Det hade hon, rätt in i en cykel.
Hon hade inte gråtit så länge och det hade inte varit nåt blod,
dom hade heller inte sett att tanden gått sönder.
Därför hade dom inte sagt nåt när Oskar hämtat henne.
Är ju sånt som händer!
Om en timme ungefär ska jag in med henne till tandläkaren bara för att kolla.


Hon sover just nu, så jag ska nog passa på att plocka undan lite.
Tvättmaskinen och diskmaskinen går för fullt, som vanligt på min lediga dag.
Varannan vecka jobbar jag ju 6 dagar så då har man lite att hinna
den enda dagen man är ledig. ;)


Millie käkar äpple


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0