5/4-11

Det gick sådär hos tandläkaren. Dom ville egentligen slipa tanden för att den inte skulle vara vass. Men Millie var inte så sugen på det ;) och varken dom eller jag ville tvinga henne. Så jag skulle vara uppmärksam så hon inte fick sår eller nåt. Den skulle slipa till sig själv med tiden. Annars var hon väldigt duktig min snutta och satt still. Men när hon äntligen fick gå ut från rummet så var hon överlycklig. Vinkade glatt och sa hejjå hejjå! Gullunge :)

Oskars föräldrar kom in idag, Oskar o hans pappa åkte till Linköping och köpte reglar till våran altan som snart ska börja byggas :) när vi var klara hos tandis så mötte vi Millies farmor, så gick hon, jag och Millie en sväng på stan. Så sa farmor Carina att hon gärna ville köpa nåt till Millie. Självklart blev jag, och Millie, jätteglada, men det känns alltid lite dumt att få nåt bara sådär. Till sist blev det en nova star luvtröja och ett par tillhörande byxor. STORT TACK!! :) Tyvärr var det alldeles alldeles för stort på snuttan bara, trots hjälp i affären. Ska dit imorrn på lunchen o se om det finns en storlek mindre.

Vi åkte hem sen vi tre, jag gjorde spaghetti o köttfärssås. Klockan gick fort och det var dags för zumba, suuupersvettigt idag!! Men, riktigt kul haha.

När jag kom hem var Carina o Robert kvar och Millie var vaken. Så vi umgicks en liten stund till :) Dom åkte vid 9 och Millie somnade strax innan 10. Nu ska vi med sova! Sorry om jag skrivit lite rörigt, skriver från mobilen. Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0