6/4-11 Hujedamej

Alltså inatt har jag inte sovit många timmar! Precis när vi hade krupit ner igår så vaknade en pigg Millie. Jippi! Men jag la henne mellan oss och tror vi somnade rätt fort alla tre. Men sen...oj oj oj. Vet inte hur många gånger hon väckt mig inatt. Gråtit, snarkat, satt sig upp, snurrat runt, sparkats i sömnen osv...

Oskar försov sig några minuter så jag hjälpte honom att bre mackor. O när jag ändå var uppe då så passade jag på att duscha o sminka mig eftersom Millie sov. Sover.. för ja, hon sover som en liten gris fortfarande. Ååh jag vill bara gosa ner mig bredvid och sova jag med!! Men om några minuter måste jag väcka henne så vi hinner till dagis. Ska gosa ner mig några minuter ändå tror jag :)

Usch. Jag kommer vara helt slut på jobbet idag. Och jag undrar hur min stackars lilla skrutt ska orka med dagis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0