8/4-11 Monster

Onsdagen gick bra, jobbade även hela dagen igår.
Så igårkväll var jag hur trött som helst!

Nu ska jag snart bege mig mot jobbet igen.
Fast idag jobbar jag bara 14-19.15.

Har tvättat o plockat undan lite nu på morgonen.
Även ringt och lagt undan en vit tripp trapp stol som
Oskar, hans föräldrar och Millie ska åka och köpa i Motala imorgon.
Dom ska även köpa plintar och annat till altanbygget.

Igår var ett monster till grävmaskin här och grävde där altanen ska vara.
Han blev inte klar igår så idag fortsätter dom.





Nu har jag precis fått ner en Grandiosa calzone i magen.
Riktigt god måste jag säga, väldigt liten bara ;)

Dags att göra sig klar för att åka!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Var det bra pris på tripp trapp stolen i Motala? I Linköping skulle de ha över 2000kr..

2011-04-08 @ 16:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0