11/8-11 Jobbigt!

Nu känner jag den där jobbiga känslan komma krypande. Ni vet när man verkligen vill nåt men inte vet vad och hur. Man kan inte sluta tänka på det för man vill så gärna, fast ändå tänker man att vill jag verkligen?!
Öööh va, tänker ni nu. Vad menar hon?? Hehe, det är inte så allvarligt som det låter. Utan det är det där jäkla håret o frisyren jag babblar om. Sen några dagar tillbaka så är det verkligen en känsla som kommit att jag MÅSTE och VILL göra nåt åt detta rufs.
Jag älskar verkligen att ha mörkt, nästan svart, hår. Men! Hu, vad jag hatar denna utväxt som kommer efter bara ett par veckor. Jag ser ju helt tunnhårig ut!!! Och, jag älskar verkligen att ha långt hår. För så långt som jag har nu har jag aldrig tidigare haft. Men! Vad gör jag med det då!? Låter det hänga så det bara ser jättetråkigt ut eller sätter upp det i en tofs. Och just nu är mitt hår så tungt så tofsen blir inget fin.
Näe. Jag är verkligen bara trött på det!! Men, what to do?

Det jag funderat på och är lite sugen på att testa är typ en page liknande frisyr. Lite längre fram, inte jättekort i nacken men lite kortare än fram. Inte tunna ur för mycket då utan det ska kunna vara lite "rufsigt" o mysigt eller att jag plattar det annars. Och så funderar jag på en hel del slingor i håret.
Eller. Annars är det att behålla längden, men tunna ur det lite. Få lite mer frisyr utav det.

Jag tycker det är jättesvårt! Ser så många kunder med superfina frisyrer och färger och tänker att precis sådär vill jag ha. Men så tvekar man ändå. Är det nån som kan hjälpa mig nåt i mina funderingar? :)

Kommentarer
Postat av: Ammi

Det är bara att göra! När tankarna väl kommit så är det bara att köra på!! Men jag håller med om att du ska behålla volymen. Vad du än gör, lycka till!!

2011-08-12 @ 07:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0