9/8-11 Sommaren i bilder

Jag är inte så bra på att komma ihåg att ta kort.

Men tänkte berätta o visa lite vad vi gjort i sommar. :)


Varit på Busfabriken med Madde och Leia.



Tittat på tv med Milo.



Oskar och Isak byggde staket. (Som vi även målade sen)
Även en stor fin altan har dom byggt, men den hade jag tyvärr inget kort på nu.



Varit på Torpön med Ante, Malin, Alicia, Calle o Emilie.




Varit på min fina mormors begravning.





Odlat lite grönsaker, bla en rädisa.



Tagit en sån rolig bild på Millie som jag bara inte kan sluta skratta åt :)



Firat en mysig, men blåsig midsommar med lite andra familjer.



Hälsat på Millies kusiner Thuva och Theo när Theo fyllde år.




Var bjudna på middag hos Lisandra, Johan och Milo.
Barnen drack välling ihop i soffan och sen slocknade Millie i Lisandra o Johans säng.




Firade Oskar morfar Gunnar i Malexander. Fast nu hade jag visst bara kort på andra än honom.






Åkte till Öland med Emma, Stefan och Lowa i fem dagar.







Hälsat på min syster i Göteborg och hennes lilla Lovis, Millies nyaste kusin.



Varit ute på kvällspromenader.




Varit i Valla med Lisandra, Johan och Milo.



Sen har vi även varit på Johanna marken, Skänninge marken och
så en tripp till Varberg/Ullared med Stefan, Emma o Lowa.
Vi har säkert gjort en massa mer, men ungefär iallafall :)

Tack alla som gjort våran sommar så bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0