9/8-11 Igår och idag och ikväll.

Gårdagen bara sprang iväg!

Först jobbade jag ju 9-17.
Direkt när jag slutade så stod Oskar på parkeringen med Millie.
Han åkte och tränade och jag o Millsan handlade lite mat.

Sen gick förbi och hälsade på mina föräldrar en sväng.
Och sen gick vi bort till bilen för att åka hem, direkt när Oskar kommit hem så gick jag ut o gick med Ammi.
Vi har knappt setts sen midsommar, illa! Kul att gå o prata lite iallafall :)

Nästan direkt när jag kommit hem så fick vi hit lilla familjen Aringe/Norrby som vi hade
bestämt lite grillning med. Dom har vi inte heller träffat alls mycket i sommar :(
Deras lilla Alicia växer ju så det knakar, så söt! Väldigt mysigt o träffa dom och kul att prata med Malin lite.
Ante o Oskar gick o körde tennis en stund så vi fick lite tjejsnack :)

Mycket hanns med igår :)


Har bara ett kort på Alicia när hon är ca 1 månad o nu är hon ju 3 månader.





Idag tog vi mysmorgon jag o Millie, åt inte frukost förrns efter 10.
Sen har vi kollat på Pippi, lekt och nu har hon sovit i två timmar.
Då har jag passat på att rensa bland hennes kläder, namnmärka lite kläder att ta med till dagis,
vikt tvätt o hängt tvätt och fört över alla mina bilder från I-phonen vilket jag aldrig gjort innan.

Här är typ den första bilden jag tog med telefonen.
Morgonen den 12 maj.


Lite senare samma dag föddes Millies kusin Molly :)


Ikväll ska vi hem till Molly :) O hennes föräldrar med förstås.
Alltså Oskars syster Emmy och hennes sambo Staffan.
Ska bli kul! För även dom har vi ju träffat väldigt lite i sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0