11/2-11 Gråtfärdig

Förresten..
Vad känslig man har blivit sen man har fått barn!!

Haha det här låter väl helt knäppt, men det är helt sant.
Igår när jag jobbade så fick jag helt tårfyllda ögon tre gånger.
(Var nära att det bara rann men fick snabbt tänka på annat hehe)



Första gången, en mamma som kommer med sin pyttebebis i vagnen.
Och inte vilken vagn som helst, utan en sån som vi hade när Millie var liten.
En Brio Sing. Fick såna minnesbilder och blev helt gråtfärdig.



Andra gången, en liten söt tant i kassan och handlar. Verkligen jättegammal.
Var lite småupptagen med nåt annat samtidigt som jag expedierar henne.
Så när hon står och packar sina varor får jag så dåligt samvete att jag inte
var trevligare mot den lilla söta tanten.
När jag såg henne stå där så blev det med att jag tänkte på
min mormor och farmor och att jag hälsar på dom så lite.
Gråtfärdig, igen.



Tredje gången, en liten kille, typ 2 år, ville ha en sån där liten kundvagn.
Men dom hade handlat klart så det fick han ju inte.
Han var så trött och blev så himla lessen,
så då blev jag med det. Jösses.


Känslig?
Haha, nejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0