1/2-11 Mums

Två kladdkakor har jag bakat idag :)
Så..om ni undrar hur det går med Oskars och min bantning..
Hmm. Går inget bra alls, jag är sugen på allt onyttigt hela tiden.
Men jag har ännu lyckats hålla mig på samma vikt iallafall.

Kladdkakan som jag smakat av var helt omöjlig att skära av,
men oj oj så gott!

Dagis går fortfarande strålande! :)

När hon var där idag så gick jag en promenad med Ammi och Adam.
Efter ungefär 20 minuter så gick jag med hem till dom.
Adam fick en Novastarmössa, som han verkade bli glad över ;)
Han log iallafall när han provade den.

Vi pratade om allt och inget,
lekte lite med Adam och när jag skulle hämta Millie så följde dom med.
Ammi ville se lite hur dagiset såg ut.

Sen skiljdes vi åt och i eftermiddag har jag som sagt bakat.
En hel del mys har det blivit med.
Hon har blivit lite kramigare sen dagisstarten.
Vill gärna vara hos nån hela tiden hemma ;)


Nu tänkte jag nog lägga mig, är hur trött som helst.


Just det.
Hos Ammi förut så bokade jag in mig på Zumba på fredag.
Träningspass var inte igår för min del.
Förutom spinning då, men hoppa runt minns jag inte ens sist.
Spännande, spännande :)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv: tack så mkt ^^

2011-02-02 @ 13:12:38
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Ammi

Adam älskar sin nya mössa. Han bara skrattar när jag tar på den!! Och Adams mamma (moi) tycker den är SÅÅÅ snygg. Tack snälla!!

2011-02-02 @ 21:49:44
URL: http://www.madebykrusidulla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0