17/2-11 Ny bil! Och ny mobil?

Idag har vi köpt en bil!
En Mitsubishi Galant, kanonfin!
Tyvärr var det ingen kombi. Den hade heller inte dragkrok
eller motorvärmare. Men den blev inte dyr alls  så det kan vi sätta dit.
Usch tycker det känns så taskigt att pruta, även om det var Oskar.
Han och säljarna kom ganska överens om priset tror jag.
(17.000:- kostade den, var utlagd för 23.000) 
Ja, bra känns det iallafall att ha en till bil nu! :)

Just nu är det för mörkt att ta kort, men imorrn
kan jag ta kort på den om jag kommer ihåg haha.


Imorgon är jag ledig.
När Oskar har slutat ska vi en sväng in till Linköping för att
troligtvis köpa oss varsin mobiltelefon :)
Hade tänkt köpa i Mjölby, men dom verkar vara slut här.
Ni får se veta det är för nån om det blir att vi köper.



Om ni undrar var jag hållt hus...
så var jag ledig i tisdags men var på Salig röra, städade och körde Zumba.
Mammaträff hemma hos Johanna igår, kanonmumsig daimtårta och tacopaj!
Blev tyvärr tvungen att åka rätt tidigt för jag skulle jobba 15-19.

Imorgon är det Zumba igen, riktigt härligt att ha börjat träna lite :)
Tack Ammi!! Att du tjatade och lyckades få mig att boka ett pass
och därav komma igång.
Skaffat autogiro där nu, så nu jädrar får jag se till o använda det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0