20/2-11 Fullt upp hele dan

Idag har jag jobbat till 14.
Huu så stressigt det blev imorse.
Bilen ville ju inte starta för att det var så jädra kallt!
Efter ett bra tag så gick det iallafall.

Blev alldeles för sen till jobbet,
och bara för att man redan är stressad så hittade jag inte nyckeln till gallret.
Så stog det folk och stampade o ville in så jag sprang runt som en tok haha.
Men allt löste sig :)


Direkt efter jobbet åkte vi till Mantorp en sväng och umgicks lite :)
Mycket trevligt!

Sen till mamma och pappa för vi skulle hämta blommor där som var till mig.
Jag hade namnsdag igår nämligen.
En stor fin tulpanbukett fick jag :)
Även en kanonbra pall! Har vi behövt länge.
När vi var där så skulle dom äta så vi fick lite mat vi med.
Mums! Tack för blommor, pall och mat :)

Ikväll har vi tittat på Solsidan och Big Brother.
Som typ hälften av Sverige kan jag tänka mig haha.

Nu ska vi sova! :)

En gammal bild på min gullunge!!


16 månader är hon idag. Oj vad det går fort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0