22/2-11 Pussel

Igår var det jobb 9-17.
O när jag åkte till jobbet så mötte jag en lastbil som skvätte en sten.
Den flög rätt på våran framruta och shit vad det smällde!
Blev ett ganska stort stenskott.

Så på min lunchrast fick jag roa mig med att åka bort till Kanikegårdens glasmästeri.
Dom var väldigt snälla som kunde ta emot våran bil redan samma dag!
När Oskar slutade jobbet så var den klar! Snabbt fixat :)

Fortfarande som två små prickar kvar på vindrutan.
Men betydligt bättre! O så spricker det ju inte vidare nu :)

Efter jobbet så sprang jag till synsam en snabbis och sa hej till mamma o
pappa eftersom bilen stod vid dom.
Sen hämtade jag ut ett paket från h&m.
Var en jeansjacka och ett par treggings som jag beställde i höstas 
som visst hade kommit nu.

Oskar åkte och tränade, jag började med maten.
Hann äta några tuggor när han kom hem, för sen åkte jag o tränade.
Lite pusslande blir det minsann! :P
Mojo yoga provade jag igår. Var där tillsammans med Ammi och Lisa.
Jag tyckte inte det var nåt vidare.
Instruktören var bra, musiken var bra, men jag blev lite för rastlös.
Tur att det är Zumbadags ikväll igen ;)


Idag har vi varit på Salig röra.
Millie älskar maten där! Äter alltid hur mycket som helst då.
Efter Salig röra, och ja annars med vid den tiden,
så brukar Millie sova minst två timmar.
Men idag sov hon knappt en timme.
Och då fick jag ändå stå och gunga vagnen för hon hela tiden vaknade.
Så bra gick det för mig som hade tänkt plocka o greja här hemma. ;)

Lite har jag hunnit ändå.
Diskmaskinen är tömd, en tvätt är upphängd och en ny omgång är
igång i tvättmaskinen och det värsta är undanröjt.
Men ser fortfarande väldigt stökigt ut här hemma!
Så svårt att hinna när man jobbar ju! För när man är ledig vill man
antingen hinna hitta på nåt annat än att städa.
Eller, så vill man bara ta det lugnt o slappna av.

Nu ska jag sitta ner och mysa några sekunder med mitt lilla hjärta iallafall :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0