25/2-11 Pumpat

Millie och jag tog en lugn morgon idag :) eller ja, hon var inte så lugn men vi stressade inte iallafall. Först klättra hon ju upp på köksbordet när jag fixade inne i badrummet. När hon lite senare var själv nån minut så hade hon lyckats hitta en ny tampongask, fått upp den och satt och bet på två stycken. Unge! :) Dom var ju självklart använda och med plast på men ändå, usch. Det går fort vill jag lova! Och man kan ju omöjligt ha koll varje minut. Vid 12 idag provade jag på bodypump. För det första var det inget kul att gå själv, är ju van nu att gå med nån. Sen kunde jag ju inget, dels för att jag aldrig provat o dels för att jag är så svag! Kände mig så dum när jag orkade typ en armhävning, knappt. Speciellt när det var en höggravid tjej där som orkade hur mycket som helst. Ja..kanske är roligare när man känner att man kan och orkar lite mer! Sen jobbade jag 14-19.15. Gick rätt fort! Nu ska jag sova, för imorrn är det jobb igen! Idag sov Millie när jag kom hem och imorrn hinner jag bara träffa henne en timme, för vid ca 3 ska hon åka till Oskars föräldrar i Malexander och sova över där. Kommer minsann att sakna min lille snutta! Vi ska ut och äta på zebban, 16 stycken är vi. Så gott o trevligt kommer det allt bli :) Sova var det!

Kommentarer
Postat av: lisa

Du menade väll att dom var ju självklart inte använda??:)) det står, dom var ju självklart använda!!

2011-02-27 @ 17:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0