8/2-11 Helgen

Nu kanske ni undrar var jag har hållt hus??
Och det kan man ju undra.

Det blev ingen bil, väldigt oseriös säljare! Tyvärr.
Zumba gick jag ju på i fredags tillsammans med Ammi.
Väldigt kul måste jag säga!! Mycket jobbigt, lite svårt men kul som sagt.
(Bokat in mig till fredag igen!)

Oskars föräldrar o Isak var här i fredags med eftersom dom skulle åkt med
och kollat på bilen som det inte blev nåt med.
Dom fick lite mat iallafall :)


Lördagen var Millie lite hängig.
Oskars föräldrar och Isak kom hit igen för Oskar hade hittat 3 andra bilar
att kolla på i närheten. (blev inget med nån av dom)
Jag var på stan och köpte present till Carina som fyllde år den dagen
och Emmy som fyllde igår.
Sen hem och äta lite och göra mig iordning inför tjejpartyt.
Carina var snäll och passade Millie.

Jag, sen som vanligt, kom vid 18.30 till Lisandra.
Hon hade gjort så fint med mat och allt!!
Synd var att Emma G efter bara nån timme blev tvungen att gå hem för hon
inte mådde bra :(
Men ååh vilken rolig kväll!! Minns inte när jag skrattade så mycket sist.
Underbara tjejer hela högen!
Tänk om man kunde ta en sån där kväll nångång i månaden eller varannan,
det vore väldigt kul! Jag hoppas iallafall att det blir av nån mer gång. :)


Johanna, jag och Emma C sov över hos Lisandra.
Somnade ca 5.30 på morgonen he he he.
Blev knappt 3 timmars sömn och söndagen var det kalas i
Malexander för Carina och Emmy.
Oj så illa jag mådde på Malexander-vägen.
Men det var trevligt sen, god mat osv :)

Millie fick en sånt himla utbrott bara, var helt förstörd snuttan.
För hungrig för att somna, för trött för att äta är inget bra!
Efter mycket om och men hade hon fått både lite sömn och mat i magen.
Då var hon sig själv igen :)
Åkte hem vid åttatiden ungefär.


Där hade ni helgen!
Långt inlägg det här, men så går det när jag inte hinner på några dagar :)


Kommentarer
Postat av: Jess

Ella, var tränar du? :)

Hoppas det blir bättre med lillsnuttan!

Kanske ses den 26:e :)

Kraam

2011-02-08 @ 13:33:53
URL: http://herwordsandthoughts.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0