11/2-11 Jobbjobb

Ja..svårt att hinna med nåt på internet när man jobbar!
Tror jag måste skaffa mig nån lite modernare mobil snart så jag
kan uppdatera lite här på lunchen eller så ;)

Onsdag jobbade jag ju 8.40-19.20 och torsdag 10-19.20.
Stannade kvar i Mjölby igårkväll för mamma o pappa hade haft Millie
efter att dagiset stängt eftersom Oskar är i fjällen.
Så inatt sov jag och Millie hos mamma och pappa.

Skulle ju inte jobba idag, men så ringde jobbet vid 7 och undrade om jag inte
kunde komma mellan 12-15.
Så efter doktorn (som tog betalt 150kr bara för att säga att proverna inte visade nåt)
så gick jag till jobbet.
Pappa var ändå hemma och Millie skulle sova så vi struntade i dagis.
Hon hade sovit nästan hela tiden medan jag var på jobbet
fick jag veta när jag kom tillbaka.

Vid 5 sen så körde jag ett svettigt Zumba pass med Ammi.
Kul är det faktiskt, men oj vad trött jag var på slutet!! :)

 Ikväll hade vi lite fredagsmys jag och Millie.
Ostbollar i soffan framför tvn. Gullunge!
Hon satt med en egen liten skål och knaprade. Hihi.


När jag hade sövt henne vid 8 ungefär kände jag att det var riktigt kallt här hemma.
Märkte då att värmepumpen var knäpptyst och att den slocknat.
Ringer Oskar som säger att han tror det är en propp som gått.
Ber mig gå ut i garaget o kolla, då har låset fryst helt.
Så typiskt att sånt ska hända när han är iväg haha.

Men nu har jag fått på lite element så nu är det varmt och skönt igen.
Lite dyrare med element bara, men vad varmt och skönt det blev :)


Ska jobba hela helgen och eftersom Oskar är i fjällen, som sagt(!),
så ska hans föräldrar komma hit och sova över.
Dom ska passa Millie när jag jobbar.
O jag slutar ju sent lördag och börjar tidigt söndag och dom har ju en bit att åka.
Så det blir trevligt med lite nattgäster :)


Gullungen knaprar ostbollar


Och så en nytränad inte riktigt lika gullig mamma bredvid i soffan ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0