2/2-11 Trött mamma

Hej svej

Blivit väldigt sena uppdateringar dom senaste dagarna.
Hamnar inte här i lugn och ro förrns Millsan somnat
och jag grejat lite nödvändiga saker.

Tog typ en timme innan hon somnade idag!
Väldigt orolig liten snutta, mycket nya intryck från dagis som
 spökar i det lilla huvet skulle jag tro.


Idag begav jag mig ensam (känns väldigt lustigt!) in till Mjölby.
Hem till Malin och pratade lite medan hon gjorde sig klar.
Sen mötte vi upp Jossan och Max.
Gick en långpromenad och kikade även in på Netto.
Fick öka på stegen sista minutrarna för klockan närmade sig dagis-hämtningsdags.
Men mycket trevligt med lite prat och promenad i det underbara vädret! :)

Snuttfian låg på skötbordet när jag kom, höll på att få en ny blöja.
Hon blev helt förstörd av nån anledning :(
Tyckte det var lustigt att jag dök upp där verkade det som,
och så ville hon krama mig men gick ju inte när hon låg där.
Men ja, det gick snabbt över :)
Och även denna dag hade gått kanon.

En lugn eftermiddag fram tills Millies farmor o farfar dök upp vid 18.
Då fick hon vara hemma med farfarn och jag o farmorn drog till gymet :)
Haha farmorn låter som en gammal tant, men knappast.
Carina är mycket piggare och bättre än mig i gymet!
Puuh jag kände mig helt slut direkt medan hon knata på så lätt.

Skulle ju kört spinning med ledaren var sjuk.
Så vi körde blandat crosstrainer/gåband. Sammanlagt 45 min.
Ganska hårt tror jag vi körde för båda var helt svettiga.
Och som sagt, jag var nog mest slut.
Förstår inte, benen var helt sladdriga kändes det som.

Näni, nu ska den väldigt trötta mamman gå och lägga sig!

Dåligt med bilder, har ju ingen fin liten tjej att ta kort på lika ofta nu.
Men här är några från i fredagskväll när vi satt trötta i soffan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0