3/2-11 Dagen

Idag var det en av veckans mest omtyckta dagar.
Det var en mamma-barn-träff-dag :)
Alltid kul, trevligt och mysigt.

Idag var vi här hemma.
Millie var på dagiset när alla kom,
men jag smet iväg efter 20 minuter och hämtade henne.
Idag ville hon inte med mig hem :(
Är ju bra att hon trivs, men lite jobbigt är det allt att bli bortvald!

Väl hemma sen tyckte hon ju det var skoj att vi hade besök :)
Efter alla barnen fått lunch blev det en promenad i stormen.
Herregud vilken blåst!
Barnen somnade i sina vagnar och jag började med maten.
Då jag inte är nån mästerkock så tar det alltid världens tid
när jag ska laga mat.
Så 4 utav 6 barn hann vakna innan jag var klar haha.

Emma o Wille som skulle iväg, var tyvärr tvungna att åka innan
jag var klar tillomed.
Men maten blev väldigt uppskattad när den väl kunde ätas.
Kul att den gillades :)

Mycket trevlig dag idag tyckte jag!
Och nu längtar vi alla mammorna till lördag.
Då ska vi ses hemma hos Lisandra, utan barn.
Dricka lite alkohol, spela spel, äta och ha så himla trevligt!
Ååh vad kul det ska bli! :)


Blev inte så många bilder idag och fick inte med alla,
men här är på fyra av sex charmtroll iallafall :)






Kommentarer
Postat av: Cissi

Hallå!:)



Hoppas allt är bra!:)

Måste bara fråga vart har ni köpt den häftiga klockan ni har satt upp på väggen? :)

Är på jakt efter en sån:)



Ha det bra!

Kram Cissi

2011-02-03 @ 22:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0