10/1-10 Ut i blåsten?

Oj vad vi är rastlösa här hemma.
Millie vill bara sitta framför tvn, känns ju varken bra eller kul.
Så fort jag försöker leka lite med henne eller göra nåt själv så gnäller hon bara.
Eller som nu så sitter hon i mitt knä och ska trycka på alla knappar.

Hon sov bara en kvart förut så hon är nog trött.
Men nu vill hon inte somna lika lätt.
Usch vad jag inte tycker om när vädret är för dåligt för att hon ska sova i vagnen.
Då somnar hon som lättast och sover som bäst.
Känns för blåsigt för att låta henne ligga ute idag.

Haha nu kände hon på sig att jag klagade lite tror jag,
för nu fick jag en puss på munnen och så hoppade hon ner från mitt knä. ;)

Funderar ändå på att gå en sväng, hon behöver sova innan klockan blir för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0