10/1-11 Kläder

Förresten, kläderna jag beställde på h&m kom förra veckan.
Men jag skickade tillbaka ganska mycket.
Bland annat Millies fina jacka som jag visade bild på.
Jag blev lite snål och så tyckte jag den var lite lustig i modellen på nåt sätt,
sen kom jag ju på att hon har redan 2-3 vårjackor.
Fast den är fortfarande väldigt fin!! ;)

Men ett par vita basketskor förhoppningsvis lagom till våren fick hon.
Även en rosa/blommig kofta i storlek 86/92 och ett par ljusa jeans i storlek 92.
Allt var rätt stort nu, men man vet aldrig, ibland växer dom ju jättefort.
O enligt tabellen, som hon tidigare följt bra, så ska hon ju
ha storlek 92 när hon blír 1½ i april.

Till mig själv blev det bara ett par svarta leggings med "läder" på knäna
och en khakigrön långärmad. Båda på rea.
Som jag sagt tidigare, unna sig själv nåt dyrt är inte alltid lätt ;)
Men jag har nog så det räcker o blir över ändå :)

Nä. Nu fick jag tillbaks en gnällspik i knät här.
Dags för projekt sövning.
Vill ju ha min pigga, glada Milliemys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0