10/1-11 Toffelhjälten

Millie somnade i vagnen vid ca 15 och vaknade precis.
Oskar kom hem nu och tar med henne in :)
Pälsade på henne massor och la henne i fleeceåkpåsen så hon inte skulle frysa.
Hoppas jag att hon inte har gjort!


Iallafall..
Sitter och försöker välja ett par tofflor till snuttan,
inför dagisstarten.

Hittade till slut en bra sida,
www.toffelhjalten.se.
Massor fina!

Men har fastnat mest för dom här två tror jag.







Vilka tycker ni är finast av dom här två?
Eller finns det några ännu finare som jag missat på sidan kanske?
Eller vet ni nån mer sida med fina barntofflor?


Kommentarer
Postat av: Lisandra mamma till Milo

Jag tyckte båda va hur söta som helst, speciellt dom vita men samtidigt så kanske inte e så smidigt med vitt...

Tycker det är vilket som, båda är jättefina:)

2011-01-10 @ 16:55:41
URL: http://lizzzandra.blogspot.com
Postat av: Kajsa

Har ju tre par du kan få oxå, liknande modell men helt ljusrosa i tre storlekar, har du inte fått dessa //Kajsa

2011-01-11 @ 11:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0