11/1-11 Money, money, money

Storhandling blev det och tid tog det!

Men har ju handlat i två affärer, hunnit med att ge Millie lunch
och få lite mat själv hemma hos mamma, gått en sväng med Madde och Leia
och även suttit o pratat lite med Lisandra o Emma på Skånska Lasse. :)


Tyckte jag handlade huuur mycket som helst.
Ändå hade jag ju glömt några grejer som jag var tvungen att ha tills imorrn.
Så då åkte jag in själv en sväng till Ica,
bensinlampan började lysa med så tankade fullt.
O på hemvägen hade jag högsta volym på stereon o satt o vrålade
med i låtarna på Rix top 6. Tur att ingen hörde :)
När jag kom hem hade Oskar gjort spaghetti o köttfärssås, mums!!

Usch blev en dyr dag med mat för 1600 o bensin för 830.
Kul pengar att lägga ut...nää.
Men så är det ju :)


Nähä, nu ska jag ta tag i att städa lite till.
Var tvungen att ta en paus från det nyss.
Dumma jag hade ju glömt ta upp kyckling,
hade ju tänkt laga maten tills imorgon nu ikväll.
Får nog bli en tidig morgon istället ;)

Millie borde vara trött snart!!
Har bara sovit sammanlagt 35 minuter idag.
Så det är bäst jag börjar städa medans hon är nöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0