12/1-11 Härligt!

Igår när Madde och jag var ute och gick så frågade jag ut henne lite.
Hon har ju börjat söva Leia i sin säng istället för i famnen,
o då sitter hon bredvid o läser till Leia somnar.
Så igårkväll..då var jag tvungen att prova.

Hon gnällde en hel del och stod upp länge med armarna sträckta mot mig.
Men så satte hon sig ner efter en stund,
och det dröjde inte länge förrän ögonen började åka igen.
Så till slut bara dunsade hon ner på magen och sov.
Gnällde till lite när jag reste mig, men efter att jag klappat henne lite på huvet så
sov hon som en stock.

En halvtimme tog det väl ungefär, trodde aldrig att det skulle gå så bra!
O förutom nappen en gång vid ett så sov hon hela natten.
Vaknade 7.30, men så bar jag in henne till våran säng o då somnade hon om direkt.
Och sover än.

Nu vet jag ju inte om det gick så smidigt för att hon sov så lite på dan igår..
Men nu ska vi försöka hålla oss till det här :)
Tack för dina råd Madde!



Jag har hunnit duscha, vika tvätt och äta frukost.
Dammsugning och matlagning får nog vänta tills hon vaknat.
Men klä på mig o sminka mig lite kan ju göra sålänge :)


Millie, innan jul, när hon skrev sin önskelista ;)


Kommentarer
Postat av: Madde

De låter ju jätte bra..=)

Leia sov med hela natten inatt med.. super skönt!

kram

2011-01-12 @ 09:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0