12/1-11 Hoohoo

Guuud vad jag är sugen på godis, kakor, chips.
GE MIG VAD SOM HELST BARA!! känns det.
Meeen. Ska ju försöka vara lite nyttig nu.


Idag har vi haft mamma-barn-träff här hemma.
Trevligt, trevligt :)
Lite misslyckande med min matplanering,
men gott blev det faktiskt måste jag säga.
Jättekul är det att ses!
Hoppas verkligen jag kommer kunna vara med och träffa dom ibland
även sen när jag har börjat jobba.

Alla barnen har lekt väldigt bra idag och grejat.
Så söta och roliga allihopa.


Blev inte så många, men några kort från idag.




Kommentarer
Postat av: Lisandra mamma till Milo

Tack för idag, och tack för det super goda maten, den hade du gjort bra :) kram

2011-01-12 @ 22:08:08
URL: http://lizzzandra.blogspot.com
Postat av: Camilla (Lucas,Wille o Mollys mamma)

Ella,du borde jobba med heminredning ist för kvarnen..Ni har verkligen lyckats med ert hem :) hur snyggt som helst!

2011-01-13 @ 21:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0