13/1-11 Jobbigt

Medicinen var väl inte jättepoppis ;)
Men det ska nog gå bra.

Känns lustigt, jag har inte tyckt det varit nåt "fel" direkt på henne.
O så helt plöstligt ska hon ha massa mediciner.
Men det är ju bra att läkarna tar det på allvar och att hon ska bli bra sen :)


Nu har jag precis suttit och läst henne till sömns.
Tog en evighet kändes det som!!
Hon bara satt och pratade, grejade och la sig lustigt o höll på.
Fick hitta på egna sagor till slut för böckerna redan var lästa. :P
O sen sa det bara poff så sov hon som en stock.

Hoppas hon kan sova där inatt nu :)
Inatt sov hon inne hos oss och bökade som en liten gris natten igenom.


Ikväll har vi varit på babysim, startade idag igen.
Mysigt var det, men inte så mycket nytt, än sålänge.
Blir lite dum tid för Millie är så trött när vi åker hem vid 7,
men för henne så är det för tidigt att somna för natten då.
Så man får göra allt för att hålla henne vaken.
Oftast går det precis.

Oskars föräldrar kom förbi en sväng och busade lite med Miss Millie.
Det tyckte hon var skoj!
Fått busa med både mormor, farmor och farfar idag,
och hälsat på morfar. Inte dumt :)



Förresten, vill ni veta en lite småjobbig grej.
Unnade ju Millie en Novastar-hoodie för typ två veckor sen,
 375 kronor tycker jag egentligen är väldigt dyrt för en barntröja!
Så idag när mamma o jag gick runt i Motala en sväng så hade dom precis en sån tröja,
en enda kvar, i samma storlek som jag köpte till Millie.
För halva priset!!!
Huu, det är sånt man inte vill veta nästan.
Nästan så jag köpte en till. Nädå, men jag tycker sånt där är lite jobbigt. :)


Nu är jag så trött att ögonen åker igen!!
Imorgon har vi inget planerat ännu.
Tar dagen som den kommer :)
Godnatt!



Hon älskar att sitta o rita!
(oftast behöver det inte ens vara nån spets ute hehe)


Kommentarer
Postat av: Ammi

Stackars Millie. Hoppas medicinen hjälper snart.

Vad fint det blev i köket med panelen. Ska bli kul att se "live" någon gång :)

Kram

2011-01-14 @ 21:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0