16/1-11 Neeej...

När jag kom hem från jobbet idag hade Oskar varit snäll och städat.
Dessutom hade han lagt in en tvätt i maskinen, väldigt snällt då det egentligen är min syssla här hemma.

Blev jätteglad, för det är alltid så skönt att komma hem till ett nystädat hem.

Men så nu när jag skulle hänga upp tvätten så är det massa missfärgat :(
Bland annat Millies fina fina ljusrosa "pippi-tröja".
Den är numera alldeles grådaskig.
Även allt annat hennes ljusrosa som var med. :(
Usch vad tråkigt det är!! Går ju inte att få bort.

Det kunde lika gärna ha varit jag som råkade missfärga nåt,
och jag skulle bli lika lessen över det då.
Men svart, vitt och ljusrosa skulle jag nog aldrig blanda i samma maskin ;)

Meen...jag är inte så långsint av mig.
Så nu när jag fått vara ifred en kvart så är det lugnt.
Men fortfarande lite tråkigt!

Nu ska jag gå in i badrummet till mina två som ligger och plaskar i badkaret.
(Solsidan spelar vi in så vi kan se det när Millie har somnat o dessutom slippa reklamen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0