20/1-11 15 månader

Idag har vi gått på stan med Johanna och Molle.
Vi mötte även Emma, Wille, Emma o Lowa på stan.
Åt lunch ihop på Gusto med, trevligt!

Emma och Lowa har jag träffat varje dag den här veckan nu haha.
Men det är bara kul!! :)

Vi ska ju på dop i Tranås på lördag.
Så jag gick lite på jakt efter nåt att ha på mig då.


Hittade en klänning och lite "finare" strumpbyxor till mig.
Klänningen var på rea så båda kostade 200.



Hittade även en skjorta till Oskar som kostade 99 nu istället för 399, tummen upp!



Och så ett linne till mig för 33 kr och en skjorta i kortare modell för 74 kr.
Rea är inte så dumt ;)



Idag blir vårat hjärta 15 månader!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0