21/1-11 Millie mannekängar

I eftermiddags fick min lilla älskling prova lite regnkläder inför dagisstarten.
Så jag visste att dom inte var alldeles för små eller för stora.
Lite stort var det, men kommer nog bli bra.

Här hemma ska vi lägga oss nu,
Millie har faktiskt sovit en timme.
Innan dess så har hon suttit och myst med oss i soffan.
Älskade lilla snutta :)


Lite bilder från regnkläds-provningen




Herregud, vad har du satt på mig nu mamma??
Haha jag tycker det ser ut som hon suckar, tänker så o skakar på huvet inombords.







Kommentarer
Postat av: Lisandra-Milos mamma

Åh lundmyrs regnställ e ju så fint:) vart har du köpt det? Trevlig helg kram på er

2011-01-22 @ 20:59:46
URL: http://Lizzzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0