24/1-11 16 timmar

Nu är det inte längre år, månader, veckor eller dagar kvar till Millies dagisstart.
Nu pratar vi timmar!

Klockan 9 imorrnbitti ska vi vara på Björkbacken för att påbörja hennes inskolning.
Jag känner på mig att det kommer gå jättebra :)


Idag har jag namnat massa ytterkläder.
Inte så bra på vad man ska ha med sig..

Har packat detta:
2 par gummistövlar
Ett vanligt regnställ
Ett fodrat regnställ
Ett fleeceset
En overall
En fleeceoverall
3 par vantar
Sockar
3 mössor
Fodrade stövlar


Ni som har era barn på dagis eller vet ändå...
räcker det, är det för mycket eller blir det bra?


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Ella!

Va spännande att det är dags nu. Då får du hålla koll på om du ser ett busfrö vid namnet Harry. Millie nya kille?? ;) Jag har ju inga egna barn men jag tycker att det ser ut som du har fått med det mesta som behövs.. Ev. en extra tröja o byxa ifall att.



Lycka till! Hoppas att de går bra.. =)

2011-01-24 @ 16:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0