29/1-11 Storhandling

Trevligt hos Carro och Erik igår!
Millie var så himla trött bara så hon satt i mitt knä nästan hela tiden.
Men vi mammor pratade om massor, spännande när dom
med håller på att skola in och så :)


Nästan precis när jag kom hem vid halv 5 så åkte Oskar in till Mjölby.
Han skulle träffa Ante och Emil och se på handboll.
Så Millie och jag hade tjejkväll här hemma.
Busade med henne så hon blev helt slut,
hon bara trillade ihop av skratt.
Älskade lilla unge!!

Hon somnade strax efter 8 men vaknade 7 imorse.
Då var hennes föräldrar hur trötta som helst.
Förstår inte hur hon har tålamod med oss!
Hon fick välling och ny blöja förstås,
men sen satt hon mellan oss och grejade i två timmar.
Vi låg och slumrade och vaknade till och från Oskar och jag.

Blev sen frukost här hemma och nu är både tvättmaskin och diskmaskin igång.
Millie sover och Oskar och jag fixar med lite på varsin dator,
han har lagt ut sin v40 på blocket. Vi får väl se hur det går :)
När Millie vaknat blir det stooorhandling!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0