9/1-11 Sjuklingar

Usch här hemma mår vi inget vidare.
Eller jo, Oskar mår helt okej.

Jag har ont i magen, mår illa och ja allmänt lustig i magen.
Inget kul!

Millie kräktes natten mellan fredag o lördag.
Fast det var mer som att hon kräktes av att hon hostade tyckte vi.
Men hon ville knappt äta eller dricka nåt alls igår.
Ändå så var hon väldigt pigg o glad.

Idag sov hon ända till 10, tacksamt då jag knappt
kunnat sova inatt för jag har haft så ont i magen.
Vi åt frukost ihop alla tre, eller ja, Millie åt inget direkt.
Så ville hon smaka lite fil av Oskar,
men direkt så började hon få massa klökningar och sen la hon världens spya.

O så för snart en timme sen så gick hon och hämtade sin napp
och snuttis och ville sitta i mitt knä.
Några sekunder senare sov hon och har sovit sen dess.
Då hade hon ju bara varit vaken knappt två timmar.
Våran lilla snutta är nog lite hängig.


Idag, om orken räcker till så ska vi försöka plocka bort julgrejerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0