10/1-11 Segisdag

Ringde sjukvårdsupplysningen igår, tycker det är lustigt att
mitt magont/illamående/lustig i magen suttit i mer än två veckor.
Inte lika mycket hela tiden, men ändå inte känt mig helt bra.

Då tyckte hon att jag absolut skulle ringa vårdcentralen idag o få en tid för att
jag kunde fått en bakterie i magen. Det var inte magsjuka iallafall sa hon.
Men så imorse när jag skulle ringa så kände jag inget i magen,
tycker ofta det är sådär att när man väl ska ta tag i att gå till läkare
så försvinner det av sig själv.

Vi får väl se hur det blir nu efter att jag ätit lite.
Det är då som jag brukar få ont mest.
Isåfall får jag ringa då.


Idag har vi en riktig seg dag, Millie och jag.
Läst böcker, ritat och kollat på tv.
Nu är hon ganska trött så när hon har somnat ska jag passa på att duscha.
Skulle behöva handla mat idag, men inte så lockad att ge mig ut i blåsten o halkan.

Nu har hon visst somnat i mitt knä här ;)
Kanske bara är nåt nytt hon börjat med då, för hon är inte hängig i övrigt.
Trodde ju att hon var det igår när hon somnade så här.

Bäst jag lägger henne i sin säng o går och duschar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0