18/1-11 Fyndat

Tack för många bra kommentarer angående Millies utslag.
Vi har inte bytt tvättmedel eller sköljmedel.
Och ja, hon fick ju göra ett pricktest i Motala sist. Då testade dom ägg, mjölk, kvalster och katt men det visade ju ingenting. Skönt ändå så hon slapp det!

Men vet ännu inte vad utslagen kan vara.
Läkaren skrev ju recept på en mild kortisonsalva (mildison) till henne för att ta i nödfall som hon sa.
Men jag ansåg att det fick vara ett "nödfall" nu, för hon var så himla röd.
Var värre på riktigt än vad som syndes på kortet.
Och det blev faktiskt mycket bättre väldigt fort! :)


Igår var vi på babysång inne i Mjölby.
Millies absolut sista, min lilla tjej är stor nu!!
Sen gick Emma och jag och åt lunch på Gusto :)
O efter det en sväng på stan för att hitta present till Wille som fyller ett på fredag.
Hoppas han blir glad :)


Inatt var Millie lessen flera gånger och hon har sovit mellan oss hela natten.
Jätteoroligt har hon sovit, snurrat och satt sig upp.
Vet inte vad det kan vara riktigt?
Igårkväll var hon helt otröstlig och började andas lustigt så då fick hon andas in sån där medicin.
Då lugnade hon sig lite faktiskt, kanske hjälper snabbt.


Idag har vi varit på Salig Röra i Högby.
Millie verkade nästan chockad över att se så många barn,
har ju varit uppehåll ett tag nu.
Kul iallafall att träffa alla :)

Hon var väldigt trött efteråt så jag passade på att gå på stan.
Var ju massa rea på Happy, då får man passa på ;)
En Novastar luvtröja med blixtlås, en Novastar långärmad t-shirt,
en Rockafella långärmad t-shirt och ett par Geggamoja byxor.
Fin kommer hon bli!!
 Kameran sitter på laddning nu men om jag kommer ihåg sen ska jag ta kort på det.

Var (är) väldigt sugen på att köpa en Minymo overall med!
Den var så fin. Tänkte hon kunde ha den nästa vinter och även den därpå.
Men så blev jag lite snål och så var den i storlek 98, kanske blir stort nästa vinter?!
Och så dröjer det ju länge tills hon kan ha den.
Men jag kan inte riktigt släppa den haha ;)


Ikväll ska jag och Oskars mamma Carina köra spinning.
Puhu, det var inte igår så det ska bli spännande :)


Så här satt min sötnos nyss med sin kära docka.
Att boken är uppåner spelar ju inte så stor roll ;)




Tänk att vi lyckades få en sån underbart fin liten unge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0