19/1-11 Kalas för Wille

Åhå mitt sötsug den här veckan är nåt helt otroligt.
Jag kan bara inte låta bli. Är sugen på nåt heeela tiden.
Brukar kunna hålla igen ganska bra annars om jag bestämt mig.
Men inte nu!


Idag har vi varit hemma hos Emma o Wille :)
Hon hade gjort så fint, riktigt barnkalas!
Så söta alla våra små barn!

Vi fick fruktsallad, sen tog vi en promenad så barnen somnade.
(Max o Milo vaknade nästan direkt, men var pigga o glada ändå)
Vi fick sen tacos. Å guu vad gott det var!!
Massa goda tillbehör och mmm, det var smaskigt.

Lisandra, Milo, Jossan och Max som åkte ihop ville åka skapligt
så att deras små hjärtan kunde få sova lite i bilen.
O då stod Johanna framför så då åkte hon och Molle med.
Men Emma, Lowa, jag och min snutta stannade kvar nån timme till.
Jättetrevlig dag!!


Här kommer lite bilder från dagen :)













Lånade även två bilder från Lisandras blogg.




Millie somnade inte förrns strax innan 22 idag.
Så då blir det att jag med kommer sent i säng.
Men ska försöka lägga mig o somna nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0