24/1-11 Weekend

Hej hopp, som Millie har börjat säga :)

I helgen har vi ju varit på dop i Tranås, väldigt fint, god mat och trevligt!!

Innan dopet så tog vi en sväng till Circus Sale,
för er som inte hört talas om det så är det en lagerlokal i Tranås
 där dom just nu har klädutförsäljning.
Allt kostar mellan 10-50 kronor.
Det var märkena Cheap Monday, Monki och Weekday tror jag..
Jag köpte 8 plagg för sammanlagt 280 kronor. Billigt!


Efter dopet så åkte vi hem till Oskars föräldrar i Malexander.
Dit följde även hans bror, syster, systers kille, hans farbror, farbrors fru och
 deras dotter alltså Oskars kusin med.
Fick god mat igen och hade en väldigt trevlig kväll!! :)
Jag råkade slumra in en stund bara när jag sövde Millie hehe.

Alla utom Oskars syster Emmy och hennes Staffan sov över.
Så dagen därpå åt vi smaskig frukost ihop och gick en promenad.
Vi stannade kvar längt och åkte inte förrän halv 5 ungefär.

Ja..svisch sa det så tog helgen slut :)
Idag har vi en lugn dag hemma.
Jag tvättar, plockar o städar lite.
Fick en räkning från h&m där det stod att jag skulle betala 2400kr!!
Huuu tänkte jag, måste vara nåt fel.
Ringde och frågade och då var det ju fel, 1008 kr skulle jag betala.
Väldig skillnad!

Nähä, ska passa på att greja med lite medans snuttefian sover :)


Lite bilder från dopet

Oskars kusin Ninni, hennes kille Patrik och deras dotter Signe (hon som döptes)


Tur att det fanns lite leksaker i kyrkan så vi kunde roa oss lite åt det
när prästen pratade. :)
Fast..det var ju inte länge varje sak var rolig direkt haha.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0