26/1-11 Farfars födelsedag

Igår var ju Madde och Leia här :)
Måste ju bara säga att dom är otrolig söta ihop,
dom sprang runt och höll varandra i handen och tjuttrade på sitt eget lilla språk.
Tyvärr sov dom båda två väldigt länge så blev inte så mycket lek.
Men lite hann dom allt :)

Jag hann tyvärr inte ta kort när dom höll i hand,
men några kort blev det iallafall.






Idag var det mammaträff hemma hos Jossan och Max.
Hade tänkt ställa bilen hos mamma och pappa o gå först.
Men var ju så himla kallt, vi blev lite sena och det fanns ingen bra parkering.
Så vi blev tidiga för en gångs skull istället haha :)

Jossan hade bakat väldigt häftiga och fina cupcakes.
Dessutom bjöds det på hemmagjorda hamburgare.
Trevligt hade vi som vanligt!


Sen åkte jag hem till min farmor.
Min farfar dog när jag var gravid med Millie,
men idag var det hans födelsedag.
Så min faster, farbor, mamma, pappa och syster med familj var där.
Trevligt att ses lite :)
Väldigt, väldigt synd att inte farfar kunde vara med själv!
Ååh vad jag saknar honom ibland!!! Älskade farfar.



Nu är vi hemma, Oskar är i Linköping och klipper sig.
Han kommer nog hem om nån halvtimme, nyklippt o fin!


Tråkigt värre så har jag haft så himla ont i magen och mått illa idag.
Är inte gravid. Har ju fått så här typ 1-3 dagar per vecka i en månad nu.
Riktigt träligt är det!!
Ska ge min gullesnutta lite välling o så ska vi mysa i soffan nu! :)


Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova

Det är dom här kommentarerna som värmer mest, när jag vet att jag träffar någon i mitt skrivande. Så, tack - du gör mig så glad :D Kramar

2011-01-26 @ 22:28:22
URL: http://madeleines.se
Postat av: Madde

haha trollungar <3

2011-01-27 @ 10:39:55
URL: http://madeleeneee.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-01-27 @ 11:38:37
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0