27/1-11 Sjukling

Usch, mår fortfarande inget bra alls.
Men har ringt vårdcentralen och hört lite,
hon sa att hon var nästan helt säker på att det inte smittar iallafall.
Hon sa även att jag skulle åka dit imorrnbitti för att lämna prover.

Vi tog oss iallafall till dagis imorse och var där två timmar.
Gick kanoners idag med, bara på slutet hon var lite trött.


Så hon somnade efter i vagnen och jag gick in och la mig i sängen.
Kunde inte riktigt somna eftersom jag inte visste om jag skulle höra
henne då, men skönt att bara ligga ner iallafall.
Mamma och pappa var snälla och kom hit med lite Proviva juice
och yoghurt, hur bra som helst så jag slapp ge mig ut.

Dom fick lite te här och så åt vi lite bröd som mamma bakat.
Pappa var så trött efter att han somnade på soffan haha.
Dom åkte hem vid halv 3 och sen kom Oskar knappt en timme senare.
Han var snäll och struntade i träningen idag.
Vi struntade även i babysimmet, jag orkar verkligen inte
och Millie är ganska trött redan hon med.

Imorgon är det en ny dag på dagis,
då ska vi prova att vara med och äta för första gången.
Spännande!!
Millie har ju inte så mycket tålamod och fattar inte varför inte hon kan få
först av alla jämt. Men det lär hon sig nog snart att man inte alltid kan :)


Nähe, nu ska jag nog lägga mig i soffan igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0