31/1-11 Fyndat

40 minuter fick vi vara med på dagis.
Sen gick det så bra att hon klarade sig utan oss.

Oskar åkte direkt till gymet så jag satt själv här hemma.
Kändes väldigt lustigt!
Vi har ju bara bott i det här huset med Millie,
och det blev väldigt tyst när man visste att hon inte var här.
Jag lyckades inte ta tag i att göra nåt,
kunde ju ha hunnit massor nödvändigt.

Vid ett fick vi hämta henne iallafall :)
Vad mysigt det var att få komma in och se henne.
Hon blev jätteglad och gav oss varsin kram och puss.
Söta, söta snutta.

Såg direkt att hon hade trillat med,
helt rödprickig om näsan.
Hon hade trillat på isen och skrapat upp på näsan o kinden.
Ser ut som en liten Pippi Långstrump :)
Hon verkar inte ha ont, skönt det.


Skjutsade Oskar till jobbet halv 3,
parkerade vid mamma o pappa och sa hej.
Mamma hade affären öppen idag så Millie och jag gick en sväng till stan.
Fyndade en hel del! :)
O så köpte vi en present till nyblivna ettåringen Adam som vi ska träffa imorrn.


Bilder på dagens fynd!


Vår/höstjacka med mössa.
Sammanlagt 144kr (har kostat 400kr)


Ser ju allt annat än rolig ut på bilden, men bra till dagis i vår och höst!
Vind och vatten tålig fleecejacka från Name It.
99kr (har kostat 399kr)


Ljusrosa leggings 10kr (har kostat 60kr)



3-pack vantar, går ju åt på dagis har jag märkt. 37kr istället för 50kr.



Tuffa brallor i nästa storlek
79kr istället för 129kr.


Så alltihop blev 369 kr istället för 1037kr.
Oj vad jag "sparat" pengar. ;)


Efter shoppingturen stannade vi kvar en stund hos mamma o pappa.
Fick lite smaskig wok och Millie ville aldrig åka hem. :)
Trodde hon skulle somna som en stock när vi åkte hem vid 9.
Men inte då haha.

Efter tandborstning, pyjamas och 5 minuter i sin säng så sov hon som en stock.
Min lilla gullunge :)
Nu kommer snart Oskar hem, skönt!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

söta kläder ^^

2011-02-01 @ 14:17:55
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0