10/6-11 Shop til I drop

Busfabriken var ett spännande ställe. Lite svårt att hålla reda på min lilla busunge bara :)
Hon ville göra allt som dom stooora barnen. Vilket inte gick så bra, och då blev hon görarg.
Men kul var det iallafall! Lär nog bli fler gånger.


Jaha, annars då?
Detta är min lugna jobbvecka. Vilket betyder att jag var ledig i måndags, onsdags
och även i helgen.
Skönt?! Jodå..men en aningens rastlös kan jag bli.
Och man får alldeles för mycket tid till att göra av med pengar istället för att tjäna dom haha.

Som tillexempel idag...
Var 25% rabatt på babyshop.se. Så då beställde jag ett par Converse till Millie,
velat köpa såna till henne så himla länge men varit för snål.
Men nu kostade dom "bara" 330kr istället för 450kr.
O när det var rabatt kunde jag ju inte låta bli att ta en Lundmyr of Sweden klänning med.
Köpstopp skulle väl jag ha...

Var även jätterea på La Redoute så beställde några grejer där med.
KÖPSTOPP SKULLE VÄL JAG HA?!

Shop-o-holic...?







Men..hur lätt är det att motstå det här?





Om ungefär en kvart ska jag bege mig in mot Mjölby
 på lite presentjakt innan jag börjar jobba.
Så nu borde jag nog göra mig klar :)


Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Hahah visst är det så svårt att låta bli?! Finns ju så mycket fint till de små och det är ju så roligt att klä de, för de passar ju så bra i allt :D Kul att tipset uppskattades! Kram

2011-06-10 @ 13:45:26
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0