11/6-11. Ändrade oss...

Vi åkte inte till Motala. Blev Linköping istället. ;)
Men självklart var stolparna som vi skulle ha slut överallt. Det var lite träligt eftersom vi inte kan fortsätta utan dom! Men vi köpte iallafall allt annat i träväg och färg, penslar, gångjärn o grindlås till staketet. Dessutom köpte jag en stor och en lite mindre kruka till altanen :) måste köpa lite blommor med bara!

Och just det en sladdlös ljusramp eller vad man ska kalla det köpte vi med. Vi har ju ett "hål" i köksväggen där vi har ett par krukor och lite annat, så det kommer nog bli jättefint med lite ljus där. Kan visa bild när det är klart kanske :)

apropå bild! Är det nån som kan säga hur man får in bilder här när man bloggar från mobilen?? Vore väldigt bra! Sitter knappt vid datorn längre och bildlösa inlägg känns väldigt tråkigt.
Har sökt på Google o så men det enda jag hittat är att man ska skicka ett mms till sin blogg med en bild. Men det känns lite väl lyxigt kan jag känna! Om man vill lägga in några bilder menar jag så kostar det ju lite. Ännu ett av alla dessa stooora i-lands-problem ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0