11/6-11 Busfrö

Jahopp det blev en tidig morgon idag med. Millie kom in till oss redan vid 12, innan vi hunnit somna igår och vaknade innan 6 imorse. Om jag var trött då? Nej nej, aldrig varit piggare tror jag ;)
Några minuter kunde jag vila när hon kollade på barnkanalen, men sen blev det skrik efter välling i ungefär samma volym som Ronja Rövardotters vårskrik. När hon två minuter senare slurkat i sig den blev det istället gnäll om det ena o det andra, hon skulle springa runt i sina stövlar och när man säger åt henne att inte ha skor inne bara asgarvar hon. Och nu när jag skriver här så ska hon hela tiden lägga sig på mig och därmed även telefonen som jag skriver på. Alltså man kan ju inte göra annat än att skratta :)

Oskar jobbar idag och så fort han slutar ska vi åka till Motala. Det ska köpas resterande material till staketet, färg till staketet, sen eventuellt en sandlåda och sandlådesand. Skulle vilja ha en gungställning med då det är Millies favoritsyssla, men dom är nog dyra. Kolla lite på allt möjligt helt enkelt.

Nu ska jag nog hitta på lite bus med min rastlösa lilla fining :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0