12/6-11 Billiga kläder o skor...

Ja, nu trodde ni säkert att jag varit i farten och handlat igen ;)
Men! Faktiskt inte haha.

Utan det är så att jag har rensat lite smått i garderoberna här hemma.
Saker som är för små eller för stora.
Saker jag bara inte trivs i, eller helt enkelt tröttnat på.

Så jag tänkte se om det är nån som kanske har
bättre användning för det än mig.
Tänkte som så att jag lägger ut bilder här och skriver lite om skick o storlek
och vad jag tänkt mig för pris.
Så kan ni väl kommentera om det är något ni tycker är intressant för er?

Om du undrar nåt om pris, modell m.m så fråga gärna :)




Ett par blommiga ballerinaskor i storlek 39.
Lite små i storleken och tyvärr för små för mig.
Endast använda 2-3 gånger.
40 kr.





Ett par korallfärgade ballerina från Vagabond.
Tycker verkligen om dom men dom är också för små och
trots att jag försökt många gånger så gör det för ont.
Även dessa storlek 39, men lite små.
35 kr.





Spetsballerina, använda högst ett par gånger.
Ser ut som nya.
Storlek 39.
35 kr.





Jättesköna tygskor från Puma i storlek 39.
35 kr.




Ett ljust mintgrönt linne/klänning i storlek xl.
Hur skönt som helst, men tyvärr är det lite för stort till mig.
20 kr.




Turkost linne som är tight över rumpan och lite pösigt ovanför.
Storlek L.
20 kr.



Ljusgrå längre tröja, också tight över rumpan och pösig på magen.
Stor, mysig krage. Storlek M.
30 kr.



Trekvartsärmad tunika, lätt utställd. Storlek S.
20 kr.




Brun långärmad tröja från Koola Anna.
Sydda bokstäver och tryck på ryggen.
Tyvärr för liten till mig. Storlek S.
25 kr.




Mörkblå tröja från Svea i storlek M.
Även ett svart tryck på ryggen som var svårt att få så det syndes på kort.
30 kr.



Alla klädesplaggen är i väldigt bra skick..


Kommentarer
Postat av: hanna

jag kan tänka mig och testa linnerna om du har kvar dem

2011-06-30 @ 23:21:02
URL: http://mammahannam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0