15/6-11 ey what's up, wanna party or not.

Idag har jag jobbat 8.45-19.15. Och oj vad trött jag är nu! Huvudet hänger inte med liksom. Förr när jag jobbade fler såna här heldagar så tyckte jag inte alls det var jobbigt för man kom in det bra. Men nu när det bara är varannan onsdag så blir jag helt slut. Lustigt det där haha.

Blev medbjuden till Harrys i Motala på lördag. Men för det första är det min jobbhelg och för det andra så har jag inte riktigt råd just nu. Men jag är väldigt glad att dom orkar fortsätta fråga mig! :) nångång kan jag nog hoppas jag!

Oskar är o tränar och jag sitter inne hos Millie som precis slumrat in. Tror jag ska krypa upp framför tvn med en god macka och lite jordgubbar o mjölk :)
Sen är det bara att sova och ladda för jobb 10-19.15 imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0